Fritids- og ungdomslubben
på facebook

MENU


Ordensregler for Hyttefadet


Varme:
Varmen tændes på kontakten på den ene sorte stander i salen. Hvis den står på nat, er den sat til 16 °C, hvis den står på dag, er den sat til 22 °C. Varmen kan ikke reguleres på radiatorerne. Varmen skal stilles på nat når man forlader huset.

Dansegulv:
I tilfælde af dans, drysses gulvet med lidt kartoffelmel, som forefindes i huset.

Borde og stole:
Ekstra borde findes på vognen, som er placeret under trappen!
Efter brug af huset stilles de rengjorte borde og stole som ved ankomst dvs. 5 stk. 6-mands borde ud mod vandet, og 10 stk. 4-mands borde (2 og 2) ud mod vejen. Resterende borde klappes sammen og lægges på vognen med de store borde nederst, og stilles under trappen. Under punktet Hyttefadet i billeder, kan man se, hvordan salen skal afleveres.
Stole stables ved bordene, og de overskydende stables og stilles i hjørnet af salen. Stole må ikke lægges op på bordene.
Behandl venligst borde og stole med forsigtighed.

Øvrig oprydning:
Hvis bardisken har været flyttet, sættes denne tilbage på sin plads ved døren. Flag og æresport tages ned, og der ryddes op efter æresport.
Døre og vinduer lukkes og låses. Husk altid at sætte hasperne på vinduerne! Gulvene fejes grundigt, og hvis der er spildt øl/sodavand/spiritus på gulvet, skal det vaskes af.
Køleskab, komfur og ovne samt mikroovn rengøres, bordplade og vaske tørres af. Lysestager rengøres for stearin inden de sættes på plads. Ved indgangsdøren skal kontakten "KONSTANT" være slukket, og kontakten "CENCOR" være tændt!.

Tomme flasker, glasaffald og dåser:
Tomme flasker og glasaffald skal lægges i den glas- og flaskecontainer, som står på parkeringspladsen. Der er ligeledes en container til øl/sodavandsdåser, som SKAL benyttes til dåser. De må ikke komme i det normale restaffald!

Der skal være ryddet op i gruset rundt omkring huset.Husk selv at medbringe karklude, viskestykker, håndsæbe, opvaskemiddel samt diverse rengøringsmidler.
Hvis borde/bænkesæt har været fjernet fra terrassen, skal de sættes tilbage på terrassen igen.
Eventuelt ituslået service skrives på listen som forefindes i huset, og vil blive opkrævet efterfølgende.
Bemærk: Vi tæller glas og service op efter hver udlejning! Vær opmærksom på, hvis der modtages mad udefra, at det er de rigtige skåle/fade som bliver sendt retur og ikke husets.
Der findes salt og pebersæt i køkkenet, men man må påregne at de skal fyldes op inden brug.
Grillen samt risten rengøres, hvis den har været lejet.
Hvis ikke oprydning/rengøring er gjort efter ovenstående regler, vil der blive opkrævet et gebyr på 500 kr. - det er dét beløb som ekstra rengøring koster.
Der er ligeledes et gebyr på 500 kr. hvis affaldssortering (glas/dåser), ikke overholdes.
Der er erstatningspligt hvis man ødelægger andet inventar i- og omkring huset.

Der er trådløst internet i huset, men der er ikke 100% dækning over hele huset. koden er: skyumvej31

Bemærk venligst:

Det er ikke tilladt at stå på borde og stole!
Det er ikke tilladt at kaste med ris, hverken inde i huset eller udenfor!
Det er ikke tilladt at overnatte i Hyttefadet!
Der er total rygeforbud overalt indendørs i huset.


Der må IKKE spilles musik med høj lydstyrke efter klokken 01.00, og døre og vinduer skal holdes lukket efter dette tidspunkt. Ophold på terrassen og i vindfanget foran huset efter klokken 01.00, bør ligeledes foregå sådan, at det ikke generer naboerne.

Venlig hilsen
Bestyrelsen i Vildsund Fritids- og Ungdomsklub.


Download lejebetingelser og ordensregler som PDF



Hold din næste fest
i Hyttefadet...


Se om datoen er ledig, og ring
21 44 87 31 for reservation!
Ledig    Optaget